tisdag 25 januari 2011

Trött och less.

Igår kväll när jag gick och la mig så hade jag varit vaken i ungefär 39 timmar.
Varför vet jag inte riktigt mer än att jag har mått lite dåligt pga all stress,att saker ska ske på 2 sekunder,packning osv.Kunde inte sova helt enkelt så jag drack kaffe och försökte sysselsätta mig så gott det gick.
Det är tur att jag har världens bästa föräldrar som alltid ställer upp med
saker och ting,som ringer flera gånger per dag för att se hur allt är osv <3

Är annars lycklig i det stora hela för att jag har världens underbaraste man!
Han är helt otrolig.
I söndags så sa jag att jag inte visste riktigt vad jag ska köpa till honom när
han fyller år och då svarade han: " det gör inget älskling.Jag vill inte ha något ändå
och det enda jag vill ha är att du klarar av det här och aldrig lämnar mig."
Hur gulligt är inte det då :)
Nu hoppas vi bara att allt blir klart med flytten,packning och allt så snabbt som
möjligt så man slipper känna sig som en tattare eller något.

Hur som helst!
Ett stort grattis till mitt hjärta som fyller 32 år idag.Han fick presenter i morse och ska äta något till middag som jag aldrig gör så han är nog nöjd med dagen än så länge ;)
Älskar dig.