måndag 19 september 2011

Ny vecka.

Goddagens Vilken mysig helg jag har haft. Igår var vi första till svärföräldrarna och hälsade på en sväng. Drack lite kaffe och jag lånade deras dator en stund och tittade lite mer på körskolor,priser osv. Beställde nya papper. Efter det åkte vi till Micke´s jobb en sväng. Åkte hem och käkade gott,såg lite vänner och tog det mest lugnt. Senare på kvällen tände vi stearinljus,poppade popcorn och såg Idol. Fortsatte soffmyset och såg Repmånad. Den är så jävla bra! Eftersom jag varit feberfri samt att jag vägrar vara hemma mer än nödvändigt så blev det jobb idag vilket var superkul som det nästan alltid är. Det första som hände i princip var att Fia gav mig en kram när hon kom och sedan fick jag komplimanger av henne och Sussie. Dom tycker jag har gått ner i vikt och sa :" Hur mycket har du gått ner egentligen?". Det var roligt..vet ju att det har hänt lite grann men att höra från andra är ju extra roligt ;) Har känt mig extra snygg idag. Invigde min cykel som jag fick av svärföräldrarna för ett par veckor sedan,som dom har döpt till "Annikas bike",har dekaler med mitt namn äver cykeln vilket är lite fränt. Susade till jobbet på ett ögonblick men när jag slutade jobbet så regnade det och då ville min älskling hämta mig eftersom han inte vill att jag ska bli sjuk igen <3 Nu när jag har kommit hem igen så har jag energi över förväntan. Har dammsugit,diskat osv.Ska snart laga mat och idag blir det kyckling och ris,sedan lite slapp,följt av en dusch och lite mys. Imorgon är det öppetdag i butiken igen,kom och fynda och hjälp Världens barn till ett bättre liv :)