torsdag 15 september 2011

Är det inte typiskt.

När man precis har blivit anställd så blir man sjuk.
Har känt mig lite krasslig ett litet tag nu och haft feber och förkylning i några dagar nu. Har jobbat ändå trots feber men efter att folk tjatat på mig om att det kan vara farligt att arbeta när man har feber så stannar jag hemma idag.
Men det är bara att köra på som vanligt på måndag igen. För imorgon har jag komp och sedan ledig hela helgen.

Igår fick jag riktiga arbetsskor också vilket känns hur bra som helst. Har ju haft foppisar och annat sedan i februari och ni kan ju tänka er hur fötterna blir efteråt efter långa dagar på betonggolv :)

Men jag tycker det är skitjobbigt att vara hemma..har så himla dåligt samvete även om jag innerst inne vet att jag har inget att ha dåligt samvete över.Alla blir ju sjuka ibland och det är svårt att undvika.

Önskar er en toppendag och jag själv,jag ska lägga mig och vila igen..sov nog till halv 11 idag tror jag. Men inte är jag piggare för det heller.