lördag 19 mars 2011

Hejhej!

Jag är så tråkig,egentligen borde inte jag ha någon blogg eftersom jag knappt
skriver i den men samtidigt är det ju kul ibland och skriva av sig och informera omvärlden om vad som försiggår i vårt liv,mer än det som skrivs på tex Facebook och liknande ;)

Förra helgen var världens bästa pappa här och hälsade på. Lillasyster följde med också och det var väldigt trevligt,däremot så stannade dom inte särskilt länge men det kommer
fler gånger. Nästa helg är det mamma som kommer hit om allt går som planerat. Lillasyster ska följa med även då :) Imorgon fyller hon t j u g o år..herregud vad tiden rusar.

Annars så har vi fullt upp.
Vi har barn,städar,tvättar,njuter av att det börjar att bli vår,myser osv.
I dag njuter jag mest av att det är lördag,ledighet och att det är inga måsten eller stress.Tvättar lite&städar och ikväll ska lilla familjen spela sällskapsspel och mysa.

Älskar livet och mina grabbar <3