fredag 4 februari 2011

Uppdatering

Vi börjar att komma i ordning ganska så bra nu och vi har ett jättefint hem.
Det har gått över förväntan med anpassningen,idag köpte jag ett busskort!
I morgon får vi en soffa och sedan är det bebis/kiddo/gästrummet som ska bli färdigt. Blir nog bra till slut.

Micke trivs superbra på jobbet och på måndag börjar jag det jag ska göra.
Umgås med svärmor och dom övriga nästan varje dag och blir bjudna på middag och trevligt sällskap väldigt ofta. Det gör att jag saknar min familj extra mycket men man får vara glad och tacksam för att man har en extra :)
Igår kom jag att tänka på Pernilla.
Tittade på en av hennes bilder och kände knappt igen henne..nästa som
att jag knappt kommer ihåg hur hon ser ut och det gör mig ledsen.
Det är jobbigt att inte kunna träffa sin egen lillasyster som man tidigare har stått så nära. Vi är ju nära nu också eftersom det finns ju datorer och telefoner men det är nästan två år sedan vi träffades eftersom hon bor i Norrköping.

Igår shoppade vi lite grejer till hemmet,en ny matta osv,termosar,ljuslyktor som jag ska ha på golvet,jobbskor,en klänning och lite annat smått.

I morgon ska jag och min man på "dejt",ut och käka middag,klä upp oss osv.
Kommer bli supermysigt. Marlene har sagt att hon ska skjutsa oss <3

Love och på återseende.