torsdag 10 februari 2011

Känns bra!

Hej på er.


Allt jobb och sådant går suveränt!
Vi är bara så bäst och dom nästan slåss om min älskling på hans jobb för han är sååå
duktig! Är stolt så jag snart exploderar.

Vad har hänt sedan sist då.

När vi gick ut och åt så gick vi till ett riktigt trevligt ställe so vi garanterat lär besöka igen.
Vi åt oxfilé och hade supermys. Raggade skjuts av M´s syster och hennes trevliga karl.

Efter det har det jobbats,umgåtts med svärisar och varit dödstrött.
Kvällarna har vi spenderat i soffan och sängen och mest bara myst och slappat.
M har fixat med bilen som dom var och köpte i fredags. Det verkar ha gått bra med jobbet och dom är så duktiga så samt att den är lite större än den vi har och det kan ju vara bra ;)

Har en topp tre av saker som är kvar som jag önskar mig och vill ha här i livet som sakta men säkert börjar att bockas av :)

- Något som är betydelsefullt och som har en mening att göra på dagarna.Som
inte enbart handlar om MIG utan att göra en sk "god gärning" varje dag eller
veta att det man gör har en betydelse för andra. Kanske lite egotrippat mitt i alltihop eftersom det är ju kul med bekräftelse och uppskattning :)
- Körkortet
- Barn

Wish me luck ;)

Jag älskar dig prinsen och alla i min familj. Både min egna och min extrafamilj.

Tack för mig,hej!