tisdag 22 februari 2011

Sjukling

Är hemma och är sjuk.Det har jag varit i två dagar nu.
Det är tur att jag har min man som är helt underbar och tar hand om mig
när inte jag mår så bra,men jag får klara mig själv när han är på
jobbet såklart ;) Men han är verkligen bäst. En riktig guldklimp.

På torsdag ska vi med Diva till vet. hon har problem med tassen samt att hon kliar sig tills hon får sår och tappar hår. Inte bra! Och man måste ju ta hand om sina djur,precis som man tar hand om sina barn,sådetså.

På Lördag kommer världens bästa mamma hit.
Hon ska vara barnvakt till Söndag eftersom vi ska till
Sundsvall och fira bröllopsdag :D
Det kommer att bli supermysigt!

Nu är det dags att lufta vovven lite sedan ska jag lägga mig och vila en
stund så man blir frisk någon gång.

Älskar min familj.