fredag 25 mars 2011

Blablabla.

Äntligen fredag!

Veckorna går sjukt snabbt tycker jag,man hinner ju inte riktigt med.
Har ont i örat igen fast inte samma..tyckte att det "knastrade"när man rörde vid örat igår och idag är det ömmande känsla där så jag har knaprat lite alvedon bara utifall att. Jävligt drygt.
Något mer som är jävligt drygt är vissa människor..tex såna som bland annat ringer skyddat nummer en hel dag och sedan inte säger något när personen svarar,vilket i detta fall har varit min man som fått stå ut med när han är på jobbet OCH hemma. Hyfsat respektlöst.
Men det är säkert en person som inte har så mycket till liv,haha. Jag har mina aningar men det låter vi vara osagt vem det kan vara. Äckliga människor finns det gott om.

Imorgon jobbar vi och dessutom ska mamma komma. Fatta hur glad jag är!?!?
Även lillasyster med pojkvän hade tänkt följa med.

Trevlig helg på er snookers! Ett extra hej till världens bästa systrar.