söndag 25 september 2011

Snart slut på helgen igen

God morgon! Har precis tagit mig en kopp kaffe och spelar en poker. Kaffe är ett måste för att kunna vakna till liv. Gud vilken bra dag det var igår! Först morgonmys ( det är det bästa med helgerna,att kunna ligga och dra sig och kramas,sådant är det svårt att hinna med på veckorna),sedan kaffe och bli människa. Vid tolvtiden gick jag till mitt jobb och mötte upp syrran,hennes pojkvän och min systerdotter. Var där ett bra tag och gjorde lite fynd. Köpte fina vinglas,ostkupa,ljuslykta,Kalle Anka tidningar och en topp. Syrran gjorde några fynd hon med ;) Jag fick tillbaka en väska av henne och hon fick en tatueringsmaskin tillbaka. Efter det så kom Micke och hämtade mig och vi skulle leverera ett papper till mamma som var i stan för jobb så det var trevligt att få krama om henne också. På eftermiddagen åkte vi hem till svärföräldrarna men dom skulle bort så det var jag,Micke,Marléne ,Annie,Julia,Nicklas,Niclas och Frida som hade en trevlig kväll och käkade middag ihop. Jättetrevligt var det så jag hoppas vi gör om det ;) Fick skjuts hem av Marléne och Niclas och det var uppskattat. Snart blir det frukost och krama om min prins lite. Han är det bästa som finns <3