torsdag 27 mars 2008

Påsken


I Torsdags åkte vi till Sollefteå där min pappa,mamma,mina systrar,mammas sambo och syrrans pojkvän skulle vara. Det gäller ju att passa på att träffa alla när man ses så sällan och när alla är i princip på samma plats :)

Min syster fyllde år också..17 år..hon blrjar bli stooor,även om man som storasyster känner att hon alltid kommer vara den lilla tjejen,och vara överbeskyddande. Självklart ville man ju vara där.

Vi stannade till på Lördagkväll och då följde Ullis och Johnny med mig och älsklingen hem.
Vi hann iaf med att träffa alla vi ville träffa..lite shopping och bus med alla hundar..tittade på film och massa mys. Diva börjar bli en stor tjej nu..ca 4 månader och väger lite över 10 kg.

Nu i veckan har jag varit inne i stan..gjort lite ärenden och shoppat.

Allt som allt har jag kommit hem med bara den här veckan,ocjh då är inte det i helgen inräknat: 2 linnen,1 tröja,trosor och smink.

Påskresan var iaf välbehövlig...behövde lite "semester",man har ju blivit bortskämd där också med att alla vill gå ut med vovven och har varit supergulliga,sedan så kommer man hem till vardagen igen och allt ska gå på rutin :) Men jag mår ändå bättre,men jobbigt nu när man saknar istället.

I helgen ska vi även äntligen hämta hem resterande av mina saker som stått i en evighet hos mitt ex..ska bli skönt att få det överstökat,har ju en halv sopsäck med skor där så dom saknar jag ;)

Nu är det dags för frukost.

Etiketter: