torsdag 3 april 2008

Trasigt!

I somras gick en bit av min tand sönder...blev ju lite orolig,men inget mer än att jag tänkte att jag borde uppsöka en tandläkare snart,det gjorde inte ont eller så.
Som ni kunde läsa i något inlägg under så var jag ju till tandläkaren igår,jag tog mitt förnuft till fånga,och ett försök till att ta itu med min tandläkarskräck och åkte dit. Dom gjorde en undersökning och det var lite grejer som skulle fixas nästa gång jag skulle dit,vilket är den 28 April.
Men så sitter jag och tuggar tuggummi,fridfullt som vanligt..och känner något hårt i tuggummit.
Så visar det sig vara en liten bit till av tanden som gått sönder.

Och jag är ju så nojig,så jag var ju tvungen att ringa mamma och fråga vad jag skulle göra,det är ju hon som betalar för mina tandläkarbesök så det kändes väl som att det är en liten skyldighet jag har att "informera"henne om vad som sker :=)

Hennes råd vad att vänta ut tiden så att säga tills den 28 och sedan fixa tanden,om det inte börjar att göra ont vill säga,så vi får se. Men lite läskigt är det iaf.

**************************************

Etiketter: