tisdag 16 september 2008

Hej

Min älskling åkte hem från jobbet i morse ju för att han inte mådde så bra,han var nästan i byn när min buss var lite mer än tio minuter bort så han var gullig och parkerade bilen vid busskuren och väntade med mig ute i kylan.Pratade,kramades och pussades :)
Tror inte ni förstår hur mycket han betyder för mig..låg i sängen och läste gamla SMS som han hade skickat till mig precis när vi hade träffats.Tänk då på att vi faktiskt haft varandra i varandras liv i drygt 7 år,men som vänner.Lite oväntat att det skulle bli vi liksom.

"Haha du undviker mina med:)jag har andnöd och behöver mun mot munmetoden;)"

"Hmm jag vet inte riktigt,bara att jag har konstiga känslor i magen när jag tänker på dig:)det pirrar och far ,nästan som om det skulle vara nå känslor som den itne känt på ett tag"

"Ja du,över ett år är det alla gånger:)har träffat många tjejer både på jobb och privat men ingen som fått magen att göra såhär;)"

"God morgon snygging:)jag är strax påväg till jobbet så nu är det nog du som ligger och sover skönt.hör av dig när du vaknar.puss saknar dig"

"Fy fan vad jag saknar dig.Vill bara åka ner och krama och pussa på dig.Älskar dig gumman"

"Ja du,det skulle jag göra för dig med,finns nog inte något jag inte skulle göra för att göra digglad och att du ska känna dig speciell och älskad"

"Jag har aldrig mått så bra med någon som jag gör med dig,du är helt underbar mitt hjärta"

"Va bra,jag saknar dig mitt hjärta,min snygging,min vackra flickvän"

"Ja det är klart att jag skulle,jag skulle nog göra mig olycklig på den som skulle göra något mot dig"

"Jag skulle inte göra mycket,jag skulle göra allt för dig gumman"

Finns hur många godbitar som helst i min telefon men det är jobbigt att välja ut många fler..ahr ju över 100 sms från honom sparade ;) Haha.

Var iaf på intervju idag..kändes ganska bra iaf.Jag är en av sex som har blivit utvalda att bli intervjuade :D

Nu ska jag bada sedan idol och mysa med Baby.

Etiketter: , ,