tisdag 21 juli 2009

Tisdag

Gårdagseftermiddagen/kvällen var supermysig.
Innan vi åkte var det ett litet minikaos hemma med barn som hade tänkt att åka i shorts och tshirt-UTAN att ta med något ombyte eller extrakläder när regnet hade fullkomligt öst ner under dagen och även gjorde när vi skulle åka.Tanekn var att vi skulle sitta ute under partytält där men så blev inte fallet så vi var tvugna att packa med ombyte,vovve skulle få mat och rastas,jag och M skulle duscha och göra oss iordning.Var kaffet med,osv.
Sedan blev det raka spåret till Kramfors.
Däremot så blev jag lite smått toanödig efter vägen med tanke på hur folk kör.Det finns alldeles för många som har fått körkortet i ett cornflakespaket.
Min man har ju dyrbar last så vi har inte råd att det händer något ;)

Svärfar plus fru blev första stoppet.Vi hälsade på lite folk när vi kom dit och stod och pratade,lite senare blev det mat.
Kött och sallad åt jag men man kunde ju få potatissallad men det äter ju inte jag.
Lillen gjorde mig förvånad och åt k ö t t,han som aldrig har ätit det i princip och t o m verkade tycka att det var gott.
Fikade,pratade,skrattade och hade det allmänt mysigt.
Svärfar verkade riktigt glad,visserligen hade han nog druckigt lite grann,men han verkade må hyfsat.Det gjorde mig glad. Tycker jättemycket om honom.Det känns som att han tycker samma om mig också. Det säger älsklingen att han gör iallafall.
Marlene var också där så vi skjutsade henne hem till deras mamma med familj och gick även in där och hejade och snackade lite skit,det var trevligt.

Jag ser M´s familj som min egen så det är viktigt att vi alla kommer överrens iallafall.

Kom hem,M satte sig vid datorn en sväng och jag blandade en grogg åt honom.
Lite kramar och bus sedan var det dags för sängen.

Idag mådde jag illa från första stund jag slog upp ögonen,somnade om,vaknade igen.Mådde fortfarande illa när jag klev upp. Måste be om ursäkt till min älskling för mitt humör,mitt beteende och humörsvängningar.Det är ju han som får ta det.Oavsett om det gäller något inom familjen,skitsaker eller vad som helst.
M´s mormor och morfar har varit här.Vi fikade och pratade lite sedan åkte dom vidare.

Är allmänt less också..behöver åka iväg och ladda batterierna ett par dagar.Bort från stadsmiljö,dundrande trafik och massor med folk.Vi får se när det blir helt enkelt.Mycket som ska passa in såsom tid,cash,barn och annat.

Jag älskar mina grabbar.

Etiketter: , , , , , ,