lördag 6 mars 2010

Helg!

Guuuuud så skönt!Uppskattar helgerna lite mer numera.
Har arbetat hela veckan och har därmed varit halvdöd på kvällarna.Det är ett hårt jobb att vara med och bygga upp en butik.Det är städning,upplock av varor,reklam,planering och en massa annat.Man lär sig något varje dag och den uppskattning man,läs jag,får..den är ovärderlig. Var hemma en dag i mitten av veckan för att jag av någon anledning kräktes när jag klev upp och mådde illa. Igår kände jag mig slut som artist så sängen blev min bästa vän vid halv elva tiden och min man gick till en vän och drack ett par öl och kom sedan hem och höll om mig.

Idag är jag utvilad och har hällt i mig tre koppar kaffe på väldigt kort tid,fick världens sug som jag inte haft på ett bra tag,på kaffe med lite mer mjölk än vanligt.Sååå gott!
Under dagen står städning på schemat och ikväll tänkte vi äta lite gott och ha familje&myslördag helt enkelt.Imorgon ska jag stå i butiken ett par timmar men får ju M med mig så det kommer att gå jättebra.

Etiketter: , , ,