onsdag 28 september 2011

Härlig Onsdag,

Gud vilken dag! Har varit så sjukt trött så det finns inte. Vaknade imorse av att min man skulle pussa mig hejdå när han åkte till jobbet och då låg jag med mobilen i näven och hade knappt mig in i telefonen och stängt av ringsignalsljudet samt larmet så jag var ju lagom stressad till jobbet! Har varit en galen dag på jobbet men rolig! Har bjudit på mig själv en hel del men särskilt vi på klädavdelningen är lite crazy,men på ett bra sätt ;) Har varit en mysdag som dom flesta andra också via SMS,min man skickar så mysiga och fina grejer så. Blir glad i hjärtat varje dag <3 Nu är det snart dags för sängen trots att jag börjar kl 10 imorgon men jag är så himla seg...hade världens huvudvärk hela dagen och kvällen igår också så lite vila kan nog vara på sin plats :)