onsdag 22 juli 2009

Onsdag

Igår hände det inte särskilt mycket.
På eftermiddagen vill D att vi skulle gå ut och hitta på något för at than vill gå ifrån datorn en liten stund.När vi precis skulle kliva utanför dörren i princip började det spöregna,det är vår vanliga tur!
Vi blev inne istället,fikade lite och M kom hem han också.Dom kramades en stund sedan kom lillen till mig och ville kramas också :)Då sa M "Låt bli min kärring"men då kramade han bara hårdare ;) och sedan åkte hela familjen och handlade.
På vägen hem stannade vi till hos P och M och drack en kopp kaffe och S sprang direkt och kramade mig och ville komma upp i min famn,och sedan satt han så nästan hela tiden vi var där.

På kvällen låg vi mest i soffan och åt godsaker och tittade på film och busade.
Mini somnade på soffan och vi gick och lade oss i sängen och gosade lite.Efteråt sa han "Jag kom ju på rätt ställe iallafall."
Innan vi somnade låg vi och pratade lite. Vi ska åka iväg i helgen,ta husvagnen och bara dra iväg mitt ut i ingenstans,där det finns tillgång till fiske,eventuellt sola,mysa och bara ha det bra ett par dagar.
M sa när vi var hos P&M och även när vi kom hem att han vill åka iväg och vara själv med mig.Det var så längesedan vi var helt ensamma och kunde rå om varandra och ladda batterierna så det behövs. Sedan sa vi "tänk om det blir en liten vildmarksbebis"- "Gjord bakom en gran" la M till,haha.
Det vet man ju aldrig,om det redan inte är något vill säga. Det är lite det helgen kommer att gå ut på också,tillverka en bebis.

P&M var också sugna på att följa med men vi tar nog det nästa helg istället,att vi åker allihop :)

Etiketter: , , , , ,