måndag 27 juli 2009

Shopping!

Längtar till i morgon.
Då ska jag och Maria till Birsta och shoppa.Tack älskling för att jag får långa ditt kontokort ;)

I eftermiddags var vi hos P&M och fikade.Jag och lille S låg på en uppblåsbar dubbelmadrass på golvet och myste och kramades.Han vägrade släppa taget om mig så vi låg nog där en timme och hade det riktigt mysigt. Han är så himla söt!Och snart blir han tre år.

Vi har även bestämt att Rasmus kommer att få ett nytt hem,det blir P&M som tar hand om honom.Han får det nog bättre där plus att han får mycket mer uppmärksamhet där iochmed att han är enda djuret.Trist,men det är nog det bästa =/

Har även börjat med en rensning i min blogglista,det är både mer nära personer och helt okända som kommer att tas bort,av olika anledningar :)Skönt med förändring.

Nu ska jag och kärleken gå ut och nattpromenera vovven.

Puss.

OBS (Dagens tankar går till mini som varit på sjukhuset idag.Det tar iallafall en vecka innan vi vet hur läget ser ut,min lilla älskling.Jag och papsen är oroliga ju.)Men det är säkert ingen fara. Peppar,peppar.

Etiketter: , , ,